Проблемно-пошукові завдання

9 клас

Творчість Тараса Григоровича Шевченка

1.      Окрім примітивної школи в сільського дяка, у Тараса Шевченка була «школа життя». На основі представленого матеріалу зробіть висновок про те, чого навчався й чого навчився Шевченко у цій «школі». Відповідь оформіть у вигляді невеличкого есе на тему «Школа життя Тараса Шевченка». Ознайомте з нею однокласників. Чи погодилися вони з тобою?

2.    Про що свідчить той факт, що Шевченко став не лише учнем, а й товаришем Карла Брюллова? На основі підручника та інших джерел (Інтернету, публікацій) доведіть або спростуйте це твердження.

3.   Знайдіть у довідковій літературі та інтернет-джерелах інформацію про людей, з якими зустрічався, спілкувався, товаришував Тарас Шевченко в Петербурзі (К.Брюллов, В.Жуковський, Є.Гребінка) і зробіть висновок, про що свідчить цей факт. Поділися своїми міркуваннями з однокласниками. Чи підтримали вони твою думку?

4.     З’ясуйте лексичне значення слів кобзар ,"Кобзар"і Кобзар. Поміркуйте,чому  Тараса Шевченка називають Кобзарем?

5.        Чи сучасний Тарас Григорович Шевченко?
6.        Хто для нас Тарас Шевченко?
7.  Шевченкові думки переживуть віки?
8. Одна з найкращих наукових біографій Тараса Шевченка, написана видатним українським письменником і громадським діячем Олександром Кониським, мала назву "Тарас Шевченко-Грушівський. хроніка його життя". Чому в поета подвійне прізвище?
9.Хто з художників - товаришів Тараса Шевченка - проілюструвавперше видання  "Кобзаря"?
10.Знайдіть інформацію про те, коштом якого мецената було видано Шевченків "Кобзар".
11.З'ясуйте за довідковою літературою та інтернет-джерелами імена письменників, твори яких проілюстрував Т.Шевченко.
8.Хто ж вони, гайдамаки, - злочинці чи месники?
9. Дослідіть, у яких творах українських і зарубіжних письменників порушується проблема покритки.

10 клас. Леся Українка.





Немає коментарів:

Дописати коментар