Стане у пригоді









https://etutorium.com.ua/blog/top7servisivdliaprezentatsii

 

Афоризми про мову
Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову. Ми повинні бути свідомі того, що мовна проблема для нас актуальна і на початку ХХІ століття, і якщо ми не схаменемося, то матимемо дуже невтішну перспективу. 
Ліна Костенко

Мов поганих не існує в світі, Є лише погані язики. 
А. Бортняк

Раби – це нація, котра не має Слова. Тому й не зможе захистить себе. Оксана Пахльовська

Рідна мова дається народові Богом, чужа – людьми, її приносять на вістрі ворожих списів. В. Захарченко
Мова - втiлення думки. Що багатша думка, то багатша мова. Любiмо ïï, вивчаймо ïï, розвиваймо ïï! Борiмося за красу мови, за правильнiсть мови, за приступнiсть мови, за багатство мови... Максим Рильський



Створення буктрейлера


  Нове народження улюбленої книги

Буктрейлер - відеоанотація  книги, короткий відеоролик за мотивами книги.
Основне його призначення - зацікавити, заінтригувати, привернути увагу потенційного читача і спонукати до читання.
Класифікації буктрейлерів
За способом візуального втілення тексту буктрейлери бувають (Юлія Щербініна «Дивитися не можна читати: Буктрейлерство як видавнича стратегія»):
1) ігрові (міні-фільм за книгою);
2) неігрові (набір слайдів із цитатами, ілюстраціями, книжковими розворотами, малюнками, фотографіями і т. ін.);
3) анімаційні (мультфільм за книжкою).


За змістом буктрейлери бувають:
1) розповідні (які презентують основу сюжету твору).
2) атмосферні (передавальні основні настрої книги і читацькі емоції).
3) концептуальні (транслюють ключові ідеї та загальну смислову спрямованість тексту)
Основні етапи створення буктрейлера:
1.      Переглянути приклади буктрейлерів та продумати ідею власного майбутнього буктрейлера.
2.      Обрати книгу, за якою буде створюватися буктрейлер. 
3.      Створити сценарій до буктрейлера.  Сюжет буктрейлера потрібно вибудувати таким чином, щоб читачеві неодмінно захотілося прочитати цю книгу. Анотація-сценарій  не повинна перевищувати 10–15 речень, вона має містити інтригу (не повинно бути передчасно розкритої важливої інформації про сюжет книги, яка може знищити інтригу), зацікавити читача, спонукати його до бажання прочитати книгу.
4.      Підібрати матеріал для відеоряду. Підібрати яскраві й ефектні картинки, відсканувати ілюстрації книги, зняти своє відео або знайти відео за тематикою в Інтернеті.
5.      Записати озвучений текст (якщо це передбачено сценарієм) або необхідний аудіоматеріал: голос, звуки, музику.
6.      Вибрати програму для роботи з відео та  відеосервісМожна скористатися онлайновими редакторами для виконання операцій з відео та фото.
7.      Підібрати Gif-анімацію та футажі. 
8.       Об’єднати наявні візуальні і аудіоматеріали в єдиний ролик з використанням відповідного програмного забезпечення. Наприкінці можна «накласти» ефекти, переходи, різноманітну музику, «звести» звук і записати матеріал на жорсткий диск ПК.
9.      Переглянути складений буктрейлер, за потреби внести поправки та остаточно відредагувати.
10.    Продемонструвати буктрейлер невеликій групі людей. Проаналізувати, чи правильно сприймається ідея ролика, який вплив буктрейлер має на глядача. 

Загальні принципи створення буктрейлеру:
1.      Тривалість буктрейлера не повинна перевищувати 3 хвилини: це оптимальний час, щоб утримати увагу потенційного читача.
2.      Буктрейлер може бути виконаний у будь-якій техніці: як постановочний мініфільм, у техніці анімації, слайд-шоу, з музикою, голосовим озвученням тощо.
3.      Важливо дотримуватися одноманітності ілюстрацій.
4.      Аудіоматеріал повинен бути якісним, без шумових ефектів і з одним рівнем гучності.
5.      Шрифт у титрах повинен бути розбірливим і читабельним. 
6.      При використанні чужих матеріалів у своєму відео, слід у фінальних титрах чи в описі під відео вказати ресурси й назви джерел, звідки завантажено матеріал, авторів і правовласників.

Список корисних посилань:

 

Немає коментарів:

Дописати коментар